onsdag 17 oktober 2012

Höst för hela slanten...

 
Vet ni vad jag önskar just nu?!
Jo att nån kom hem och höststädade vår trädgård eller att nån kom hit och ryckte tag i mig och tog fram solen så att jag tog mig ut och började förbereda för vintern och tacka adjö åt sommaren.
 
Jag har ingen inspiration alls till det, jag vill bara vara inne och mysa.
 
Inne har jag också några projekt som jag vill sätta igång med...
Jag vill måla och greja och fixa snyggt i trappen och nedanför trappen i hallen vill jag ta fram mer utav murstocken.
Och så har jag massa andra idéer....men allt hamnar bara nerpräntat på en lapp än så länge.

 
På bilderna är det lite glimtar från vardagsrummet/allrummet.
Jag är såå sugen på att strosa på Indiska, Åhlens, Lagerhaus och andra roliga affärer, vill ha lite nytt smått och gott som gör att det känns lite mer höst här inne.

 
Nu ska jag och Meja-Lisa gå över till Olle, de ska få leka en stund...och sen ska jag åka iväg på massage. Mejjis får stanna hos Olle för Joel jobbar över idag.
 
Trevlig onsdag på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar