söndag 25 maj 2014

Firat en fyraåring

 
I dag har vi firat en fyraåring. Vår Meja-Lisa.
Våra familjer har varit här och firat henne.
 
En jättefin dag som även innehöll lite morsdagsfirande, en springtur och en sväng till vallokalen för att rösta.

 
Fyra år. Så fin, så klok, så tokig och så himla snäll.

 
Jag bad att få  ta ett kort på Meja-Lisa, men det spårade snabbt ur.
Men hon är ju lite tokig, så det är väl så här man ser ut på foton då.


 

 
Hon fick så himla mycket presenter, så fina och redan så uppskattade.

 
Joel grillade.

 
"Mammorna" kollade växtligheten.

 
Vi smaskade på god mat.


 
Tårta maränger och jordgubbar

 
Hela tiden pågick det lek mellan kusinerna.
Här är det vattenballongskrig.

 
Iris.

 
En mycket bra dag, så perfekt för vår fyraåring.
Pricken över i:et är att två av kusinerna sover över i natt.
 
Ingen ville sova i sängen utan alla kröp i hop på madrassen på golvet.
Nära nära.

 
Nu tackar jag för mig och slänger in handduken. En trött mamma efter en heldag.
Höll på att glömma att berätta att jag blev firad på morsdag i morse.
Två fint inslagna paket som innehöll en pulsklocka och en ficka att ha mobilen i på armen.
 
Jag är lyckligt lottad.
 
Kram Sofia

1 kommentar:

  1. Åh vilken super super perfekt dag ni har haft.//Kram Lotta

    SvaraRadera