torsdag 22 maj 2014

Mer helg

Jag hinner liksom inte med, dagarna bara går.
Det finns bilder i kameran och ord jag vill skriva.
Men solen får mig på andra tankar, den får mig att vara ute och njuta av allt den här våren ger.
 
Helgen som gick innehöll mer än en Kolmårdenvistelse. Vi hade "Cruising" här i stan på lördagen.
Vi gick ner på stan på dagen och tittade på bilar, lekte, åt lunch och köpte ballong.
Till kvällen dök kompisar upp och vi hängde i trädgården och spanade på alla bilar som cruisade förbi utanför staketet.
 
 
På söndagen fyllde bror min 40 år.
Vi åkte över och kalasade tillsammans med hela tjocka släkten.
 
Massa god mat och trevligt umgänge.

 
Barnbordet.


 
Paketöppning.

 
Världens finaste lilla skrota var med och kalasade också.


 
Kusiner och sysslingar i en stor hög.

 
Min stora.

 
En skön dag och ett skönt kalas.

 
Måndagen hade vi ju också ledigt. Då grejade vi i uterummet, men det får jag visa er en annan dag, de korten ligger också i kameran.
 
Ha en fin helg.
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar