tisdag 8 april 2014

Rosa frukost

I dag har det varit en riktigt mysig dag. Regnet har smattrat utanför fönstret hela dagen, och jag har bara myst inomhus.
 
Jag har haft två mammor och "bäbisar" på frukost.
En lång mysig frukost med prat och trevligheter.
 
 
Jag smög i gång lite med påsken. Lika bra att börja i tid, annars är den så snabbt över.
En rosa påsk blir det visst i år.

 
Det är så mysigt med de här träffarna. Att en period i livet bara få rå om mina barn och få tänka enbart på dom och mig själv. Inget jobb, ingen vardagsstress utan bara ta dagen som den kommer.
 
Det här är verkligen en fin tid i mitt liv, en tid jag ofta kommer drömma tillbaka till.

 
När klockan började närma sig två och dags att hämta de stora barnen på dagis så stannade jag hemma med de tre små.
Jenny och Karin stack och hämtade på dagis så att vi kunde fortsätta umgås hela eftermiddagen.
 
Meja-Lisa, Pelle och Ture lekte och hade skoj tillsammans i flera timmar.
Och vi mammor fick fortsätta att prata och umgås.
 
 
Som sagt, en jättebra dag som sen även innehållit träning, middag tillsammans med min familj och sen lite lek och bus innan läggdags.
Nu har vi tittat på Biggest loser och ska snart slänga oss i säng.
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar