måndag 7 april 2014

Fötter och sånt

Här är det sen måndagskväll. Borde väl gå och sova men jag har massa energi i kroppen och den kan ju inte gå förlorad, lika bra att passa på och få lite gjort.
Men nu ska jag skriva några rader här, sen duscha och därefter hoppa i säng.

Jag har börjat fått ont i min vänstra fot, det började smyga sig på i torsdags när jag var ute och sprang.
Jag som vägrar ha ont, jag vill ju bara vara stark.
Förr hade jag bara kört på men nu i dag tog jag tag i problemet och gick och provade ut specialsulor samt köpte nya löparskor.

Och i dag tränade jag inomhus istället. Höga hopp fick det bli istället för löpningen.
Får ta det lugnt i några dagar och hoppas det blir bättre.
 
Nya dojjerna.
 
 
Med specialsulor.

 
Full fart på gymmet.

 
I morgonbitte får jag frukostfrämmande. Vi är fem mammor med bäbisar som varvar att ha frukost en gång i veckan.
I morgon har vi dock en bortrest och en sjuk så vi blir bara tre, plus tre bäbisar.
Det blir mysigt det också.
 
Jag har tittat på Biggest loser nu ikväll, det är ett program jag gillar.
Jag gillar de flesta program med stora förändrigar, men det här är ett favoritprogram. De är så sjukt duktiga och kämpar så hårt.
 
Nej, nu blir det duschen.
 
Kram och God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar