onsdag 9 april 2014

Bara Barn

I dag har Iris och jag varit på utflykt.
Vi var till den nya barnklädesbutiken "Bara Barn" i Västerås.
 
Den ägs av en kompis till mig och ytterligare en tjej.
En butik som säljer begagnade märkesbarnkläder. De säljer på kommission, vilket betyder att du även kan lämna in kläder till dom (och få de sålda).
 
 
Du kan läsa mer på hemsidan eller följ gärna butiken på facebook och Instagram
 
De säljer även en del nya produkter, bland annat "GEGGAMOJAS" fina mössor och andra tillbehör.
 
 
Iris fick egen stol, det kallar jag service.
 
 
Tänk nu på denna affär när det är dags att köpa nya dyra kläder, här finns de kända märkena till mycket billigare priser.
Och ta dessutom och rensa dina egna barnkläder och åk dit och lämna in. Det tjänar vi alla på.
 
En hel del fina gummistövlar.

 
Mössor och solhattar.

 
Fint från Villervalla och Newbie.

 
Schyssta Converse.


Fin påse fick jag när jag handlade idag.

 
Ett par sandaler och en Klänning/tunika till Iris fyndade jag.

 
Rosa sandaler från Kavat i nästan nyskick.
Toppenfynd!

 
Och en klänning/tunika från Newbie.

 
Det jag tycker är roligast med en sån här butik är ju att det blir en sån ruljangs på kläderna. Det kommer in nytt hela tiden.
Hade jag inte redan haft regnkläder och överdragsbyxor till min stora tjej fanns det flera fina plagg jag gärna hade köpt.
 
Ta nu och gör ett besök på Bara Barn i Västerås.
Det är det värt.
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar