onsdag 5 mars 2014

Härliga liv

 
Just nu vill jag inte byta med någon, jag vill stanna upp och fortsätta leva livet som jag gör nu.
Vill vara mammaledig, vill ha den här våren framför mig, vill ha Joel hemma på måndagar.
Men den här tiden är bara till låns, och jag kan inte gå runt och intala mig att njuta, för då glömmer jag väl helt enkelt bort att göra det.
 
Det är bara att köra på och uppskatta det jag har.
och det gör jag verkligen.
 
Om jag känner mig själv rätt så är jag nog rätt duktig på att uppskatta det lilla.
Jag försöker se positivt och uppskatta det mesta, så mycket jag bara kan.
 
Just nu njuter jag.
Jag sitter och väntar på att min vän Sofia ska komma och hämta mig, sen ska vi åka iväg till en annan kompis på te-kväll. En jättemysig kväll med underbara tjejer.
 
Och dessutom har jag haft en jättebra dag med frukost tillsammans med härliga mammor och bäbisar.
 
Som sagt, livet när det är som bäst. För mig.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar