tisdag 14 januari 2014

Dag 8 av 10

Den här tiden på kvällen när det är tyst i huset, när barnen sover och det finns tid för mig och mitt. Den är det nu, och jag gillar den så mycket.
Joel jobbar över så det är bara jag.
 
Golven är dammsugna och torkade, allt är undanplockat. En så skön känsla.
 
 
I morgon ska jag gå förmiddagspromenad med en vän. Promenaden avslutar vi med ögonbrynsfix.
Skönt att både få röra sig och få ögonbrynen plockade och färgade.

 
I dag är det dag 8 av 10 av fastan. Jag har tagit min sista grönsaksbuljong till kvällsmat, i morgon är det dags för upptrappning.
 
Jag ska få äta fil till frukost. Fil med rivet äpple, fikon och Ledins hälsomusli. Det kommer smaka så gott. Till lunch ska jag äta en grönsakssoppa som jag gjort nu ikväll. En grönsakssoppa, inte grönsaksbuljong, det är bitar som jag får tugga på(!!!)
 
 
Det känns så skönt i hela kroppen att vara utrensad, och jag känner mig pigg och fräsch.
Visst har det varit jobbigt i mellanåt, men tio dagar av mitt liv kan jag gott offra för att bli lite ren invändigt.
 
Längtar till filen i morgon.
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar