onsdag 11 september 2013

Onsdag 2013-09-11

God kväll.
Här hemma är det bara jag vaken.
Iris ligger och sover, Meja-Lisa sover hos mormor och morfar, Joel är borta på jobb.
 
Jag plockade in ett par plantor ormbunkar i eftermiddags...
 
 
Betongkotten på bilden är ny. En tjej som jobbar mycket i betong har gjort denna.
Visst är den fin?!

 
En hel del höst faktiskt.
Ormbunkar, rönnbär och kotte...

 
Den här dagen har varit välbehövlig för mig.
Jag lämnade Mejjis på dagis vid nio, sen tog jag en långpromenad och sen uträttade jag några grejer på stan. Efter det har jag bara varit hemma.
Morfar hämtade Mejjis på dagis och tog med henne hem till dom.
 
Jag och Iris har bara varit.
Inte gjort speciellt mycket nytta alls.
Vi har njutit av närhet och lugn och ro.
Jag har sovit på soffan två gånger när hon sovit.
 
 
Kärleksört från trädgården...


 
Min glada och nöjda lilla tjej.
Med mer och mer leenden hela tiden...

 
Finaste lilla Iris...

 
I morgon åker jag och en vän (+ våra bäbisar) till den större grannstaden.
Vi ska strosa i affärer några timmar.
Njuta och äta en god lunch.
 
Mysig tid innan läggdags nu i kväll...


 
Lite fix och trix sen dags för sängen.
I morgon kväll är pappan i den här familjen åter hemma igen.
Efter det blir det förhoppningsvis inte så många fler "långresor".
Det är mycket roligare när han kommer hem efter jobbet, och det är lite enklare också.
Vi längtar efter dig pappa Joel.
 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar