fredag 8 mars 2013

Min dag

Härliga fredagskväll.
Tyvärr har Joel gått och blivit hängig.
Hoppas det inte blir långvarigt bara.
 
Min dag har i alla fall varit till belåtenhet.
Förmiddagen ägnade jag och E åt att fota föremål i rörelse.
Fick väl inte till någon kanonbild men nu har jag i alla fall fått in snitsen och vet hur jag ska göra....tror jag i alla fall.
 
 
Vi tog en rast i fotande och gick till Stenugnsbageriet för en fika
 
 
Runt lunch var jag hemma igen och då kom Meja-Lisa hem.
Lunch och vilostund och sen på eftermiddagen fick vi besöka av Meja-Lisas kompis Sixten med mamma.
 
En jättemysig eftermiddag med lek, bus och fika på Meja-Lisas nybakade skorpor. Hon och mormor hade ägnat gårdagseftermiddagen och kvällen åt skorpbak.
 
Jag som älskar skorpor...

 
 
Här hemma har vi ätit tacopaj och njuter nu av fredagskvällen.
 
I morgon ska vi bort på middag, vi hoppas då att Joel är frisk.
För trevlig middag i glada vänners lag vill vi inte missa.

 
Kram Sofia

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt det är att jag springer på så här fina bloggar då jag måste skrälla tillbaka å läsa allt du skrivit!? Hit kommer jag tillbaka!! En härlig helg önskar jag dig & de dina.....krams m

    SvaraRadera