söndag 2 december 2012

Tjejträff

Här är det söndagskväll, jag borde börja tänka på refrängen. Det är tidig morgon för mig i morgon men än vill jag inte tänka på den, jag vill njuta lite till av den här helgen.
 
I eftermiddags kom jag hem från ett dygn i Linköping. Ett helt fantastiskt dygn som smakade gott av skratt, bra samtalsämnen och allt smaskigt som vi blev bjudna på.
 
 
 
Lina fick oss verkligen att känna oss som hemma, hon är en riktig "bullmamma" som får en att känna sig så bortskämd. När vi kom dit hade hon dukat fram Afternoon Tea med massa smaskigt hembakt. Helt fantastiskt gott (recepten är med hem).

 
Hon skämde bort oss med små tävligar med fina priser, hon skämde bort oss med allt gott och hon skämde bort oss med all service. Så lyxigt!
 
Mot kvällningen gjorde vi hemgjord sushi tillsammans. Smarrigt.


 
Ja det smakade så gott...

 
Vi hade julklappsbyte och vi skrattade så tårarna rann och vi var nära att kissa på oss.
Så härligt att få skratta så, det gör mig så gott.
 
Ett tips är verkligen att åka iväg så här ett dygn och inte ha massa inplanerat, bara hänga tillsammans i myskläder, babbla, skratta och bara ha det bra.
Det här gör jag gärna om.
 
Tack Lina och ni andra tjejer för ett jäkligt roligt dygn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar