lördag 1 december 2012

Tjejdygn!!

 
Om 45 minuter blir jag upphämtad av ett gäng tjejer, då drar vi mot en vän i Linköping för ett dygns umgänge. Ska bli jätteskoj.
 
Joel och Mejjis är ute, de var nyss hemma och mellanlandade med lite grejer de köpt på stan, nu skulle de vidare mot lekparken.
 
De hade bland annat köpt tv-julkalendern. Vi tittade på första avsnittet i morse och kom på att Mejjis kanske skulle ha en julkalender.
Jag har ju varit sugen på att göra sån paketkalender men har beslutat mig för att vänta ännu ett år. Det känns inte riktigt nödvändigt i år, nästa år uppskattas det nog mera.
 
Jag ville bara säga hej till er och önska er en fortsatt trevlig helg...och en mysig första advent.
Här hemma får de tända första ljuset utan mig.
 
Några bilder från badhuset förra veckan...


 
Nu måste jag fixa till mig och packa.
Vi hörs och ses i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar