tisdag 2 oktober 2012

Sovrummet


Alltså Alicia Keys låt "Girl on fire"....jag älskar den och blir så glad av den.
Nu har jag haft sån tur att den spelats på radion två gånger de senaste två dagarna när jag suttit i bilen (och jag som sammmanlagt sitter i bilen 5-10 min per dag). Lyckträff!!



Tänkte visa några bilder från vårt sovrum.
Jag är jättenöjd med det men känner att det saknar den där sista kärleken.
Men det kommer, ingen idé att skynda, för en dag fyndar jag något jag tycker om och då finns det plats för det.

Väggen ser kanske lite konstig ut på bilden nedan. Det beror på att vägen vid huvudändan är bara spacklad, den är lite ruffig och resten av rummet är vitt.
Dock är jag inte hundra procent nöjd med den, den blev lite för ljus, jag hade önskat den lite gråare och mörkare. Men men...inget jag lider av.

Här på bilden gör den sig inte rätt alls, här ser det ut som att jag målat en fondvägg beige, usch!

Ja ja, ni får ha lite fantasi...och nöja er med obäddat...


Och här var jag för lat för att dra upp persienerna, ja som sagt, håll till godo...


Jag älskar den mjuka sköna heltäckningsmattan. Det är helt underbart att ha den i sovrummet.
Så skönt att sätta ner fossingarna på morgonen...


Ja det var det jag hade att komma med från sovrummet.

I dag blir det ett svettigt Box & Kick-pass. Underbart att få trötta ut musklerna.
Jag märker att den här sortens träning är jättebra för nacke och rygg, precis de ställen som jag får ont i av att sitta vid skrivbordet hela dagarna.

Jag håller tummarna att Meja-Lisa nöjer sig med att snora och snörvla.
Hon är på dagis och jag tror hon orkar med tempot. Hemma är hon i allafall som vanligt.
Synd att det är hennes långa dag i dag, ända till 16.30.
Har jag lungt på jobbet kanske jag kan hämta henne lite tidigare, vi får se.

Ha en fin dag allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar