måndag 25 augusti 2014

Kalasat denna lugna helg

I går var vi på kalas.
Vi firade vår fina vän Tilde som blev sex år.
 
 
Mysigt att gå bort och träffa alla vänner och barn.
 
 
 
 
Och gott med tårta och massa annat smaskigt fika.

 
Spanar in när Tilde blåser ut ljusen.



 
 Det har varit en lugn helg.
Jag har varit väldigt sliten av sömnlösa nätter. Vi har ju alla haft förkylning.
Men i lördags fick vi hjälp. Iris fick åka till mormor och morfar och sova där. Och Mejjis fick följa med kompisar. Hem till kompisen Sixten på lördagen och till skogen på söndagen med kompisen Olle.
Tusen tack ni vänliga själar.
Jag hann både med att slöa, sova och motionera.
Allt detta gjorde jättegott med mig. Jag känner mig som en ny människa.
Dessutom hade vi en bra natt i natt.
 
Så nu kör vi en ny, pigg och fräsch vecka.
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar