onsdag 2 juli 2014

Semester - Ramsvik

 
Vi har varit på semester. En vecka i Ramsvik på Västkusten.
En skön vecka med fint väder och lata dagar.
 
Vi och våra vänner.
 
Jag har massor av bilder jag tänkte visa er, men jag börjar med några få.
Annars får jag aldrig till något inlägg här. Tror visst jag hade tagit runt 350 bilder.

 
Vilka vackra miljöer, tänk att alltid kliva ut genom dörren och mötas av så mycket vackert.

 
Det var skönt att göra en semestertripp så här i början på semestern, det är liksom så mycket kvar när man sen kommer hem. Och vi har ju totalt åtta veckor tillsammans den här sommaren.
Nu finns det utrymme för det vi känner för.

 
Jag skulle helt klart kunna åka till Ramsvik igen, så lugnt, skönt och stilla. Och sen bara nån mil till Smögen och ytterligare några mil till andra trevliga ställen.
 
På smögenbryggan.

 
Vår stora fina tjej. Så härlig på alla sätt och vis. Snäll och förståndig.

 
Som sagt, till dessa härliga platser åker jag gärna igen.
Kan inte se mig mätt.

 
Jag återkommer med fler bilder. Nu vet ni att jag lever i alla fall.
 
Kram Sofia

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder! I Ramsvik var vi för flera år sedan, och va mysigt det var. Det får vi nog göra om känner jag när jag ser dina bilder. Såg att du läser min blogg också och att du har länkat till mig ( kanske var längesen, men jag har inte sett det innan nu :) ) Glad blev jag i alla fall! :) Kram Hanna

    SvaraRadera