söndag 27 april 2014

Tavelvägg och helg

Äntligen har vi fixat till lite i vardagsrummet.
Efter att vi flyttade soffan (för många månader sen) så har resten av möblerna bara stått kvar. Det har sett ut som att vi vara raddat upp möbler kring väggarna.

Men nu så har skänken fått flytta en halvmeter och vi har fått till en tavelvägg över den.
Nu blev det bättre.
 
 
Det blev en blandning mellan egna foton och planscher jag beställt.

 
Jag är jättenöjd.

 
I sommar kanske det tas ett foto där jag är med. Då ska även jag få pryda väggen.
Vi får väl se.

 
Vi har haft en jättebra helg. Massor av sol, många vänner, flera grillningar, gymnastikuppvisning och en hel del nytta gjord.
Joel har byggt en grind vid uterummet så att inte Iris ska ramla ner till altanen. Han har gjort rent hela altanen (det var grymt mycket pollen på den), klippt gräsmattan och annat smått och gott.
 
Meja-Lisas kompis Ture har sovit över (efter att hela familjen var här igår kväll).
Premiär att ha en kompis sova över.
De älskade det och hade så mysigt. De pratar redan om nästa gång.
 
En helg som innehållit mycket av det goda och nyttiga.
 
Två löpturer och en hel del kaffe har jag hunnit med också.
Två av mina nya laster.

 
Nu ska jag strax slå mig ner i soffan och njuta av att vi har en hel dag ledigt kvar. Underbart!
 
Hoppas ni alla haft en bra helg.

Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar