måndag 3 februari 2014

Längesen

Oj, vad längesen jag skrev här, snart en vecka sen.
Jag tar alldeles för lite foton just nu, och så lockar soffan mer än datorn på kvällarna.

Men jag lovar att bättra mig, jag vill bättra mig.

I morgon kväll kan jag nog få till ett inlägg, det ska jag nog till och med lova er.

Just nu ligger jag i sängen och bloggar från mobilen så ni får hålla till godo med några mobilfoton.

Här är min älskade lilla Iris.
I bakgrunden, i soffan, ser ni min stora tjej. En skön och mysig stund framför tv:n.


I morgon ska jag och Iris äta frukost med lite mammor och barn. Det ska bli supermysigt och gott.


Mejjis lämnar vi på dagis. 
Hon har fått klippdockor av en snäll tjej, en lite större tjej som tröttnat på sina. Mejjis är överlycklig över dockorna och tycker att de är så vackra.


Nu ska jag snart lägga ner den här telefonen och slumra in. Vill ju va pigg i morgon när det vankas frukost.
God natt.

Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar