tisdag 28 januari 2014

Fixardag

Har haft en riktig fixardag här hemma idag. Kände att jag behövde en sån dag för att känna lite harmoni i kroppen. Jag har rensat bland tjejernas kläder, grejat med papper gjort om i våra "räknings-pärmar", rensat och styrt upp allt mitt "pyssel" och massa mer.

Iris sov länge på dagen så jag hann mycket mer än vad jag hade hoppats. Sen somnade båda tjejerna klockan sju ikväll och jag fick ännu mera tid till mitt.
 
Det är så himla kul och skönt att rensa.
 
Min vän Frida kom och passade Iris på eftermiddagen när jag åkte till dagis och hämtade Meja-Lisa. Sen fikade vi och hade en trevlig stund runt matbordet.
Min underbara Iris
 
Jag är nyduschad och ska strax krypa ner i sängen. Det är tidig uppstigning i morgon.
För vet ni vad jag ska få göra?! Jag ska få åka till Ullared. En kompis ska ändå neråt i ett ärende så då fick jag och två kompisar hänga med över dagen.
Galet kul.
 
Frukostmackorna är bredda och ligger i kylen.

Så go och glad
 
Ja men det är väl bäst att jag pallrar mig i säng då.
Sov så gott.
 
Kram Sofia

2 kommentarer:

  1. Åhh va kul,hoppas att det bli en massa fynd då.Ha en kul dag i Ullared.//Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta!! Det ska bli jättekul:-)
      Ha en bra dag du med!
      Kram till dig

      Radera