torsdag 27 februari 2014

Iris vs Meja-Lisa

Tog ett par bilder på Iris idag för att fastställa hur hon ser ut när hon är åtta månader.
Samtidigt började jag kolla på gamla bilder från den här tiden för tre år sedan. Då Meja-Lisa var åtta månader.
Visst ser jag att de är lika mina flickor. Men ändå inga kopior.

Det ska bli så spännande de att se vad det blir av de här tjejerna. Jag är så lyckligt lottad som har äran att få följa de genom livet.
 
Mina flickor.
 
Iris åtta månader.
 

Meja-Lisa åtta månader.
 
 

 
Har även jämfört deras vikt och längd vid åtta månaders ålder.

Iris
Vikt: 9130g
Längd: 71,4cm
 
Meja-Lisa
Vikt: 9220g
Längd: 67,5cm


Här hemma är det en lugn och skön kväll. Båda tjejerna sover och Joel är ut på den lokala puben med en kompis.
Själv bakar jag. Ska snart poppa mig lite popcorn och slå mig ner i soffan.

Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar