lördag 12 oktober 2013

Höst och fotboll

Den här härliga hösten bara fortsätter och fortsätter.
Det har inte varit många gråa och regniga dagar.

Det är så skönt att man fortfarande kan kliva utanför dörren utan att frysa.
Jag njuter av varje dag.

I dag var en sån dag. En dag utan planer...och som blev väldigt bra.
 
 
En skön sovmorgon började dagen med. Iris somnade om efter att ha varit vaken vid sex-sju nån gång.
Meja-Lisa kollade på barnprogram.
Tio i nio vaknade jag, och Iris sov ytterligare fyrtio minuter.
 
Jag håller med en mamma som sa:
-Den som inte använder tv:n som barnvakt är ju dum i huvudet!! Ha ha....underbar kommentar.
Jag kör på det spåret.

 
Förmiddagen spenderade vi hemma hos en vän.
Jag fick min utväxt färgad och våra tjejer fick leka en stund.

 
På eftermiddagen gick jag och mina tjejer ner på stan.
Skönt med frisk luft i det fina vädret, och bra att få några ärenden uträttade på stan.

 
Hemma igen så blev det lek i sandlådan för hela slanten.
Iris sov i vagnen så jag passade på att kratta lite.

 
Underbara unge.

 
Hela trädgården är täckt av löv. Snart är det helt kalt på träden.
Ska försöka få till någon timmes trädgårdsfix i morgon.

 
I kväll har vi hejat fram Sverige.
Helt underbart med vinst, så himla kul att se sån fotboll.
Nu håller vi tummarna för VM i sommar.

Trevliga gäster hade vi på besök i fotbollssoffan.
Tack för i kväll!!

Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar