onsdag 23 oktober 2013

Hemma och på Rhodos

 
 Här hemma är det "mamma&Iris-tid". Meja-Lisa är på dagis och leker av sig.
Iris sitter här i en stol bredvid mig.
Hon pratar ett språk jag inte förstår, men jag förstår att hon är nöjd och glad, det hör jag.

En kvinnlig grekisk badvakt fick Iris att skratta "ljudligt" för första gången.
Konstigt att det blev hon, eller inte så konstigt egentligen, för hon hade massa konstiga läten för sig.
 
Rhodos var bra på många sett.
Än har jag inte hunnit gå igenom alla bilder.
Men ni får några så här i taget...
 
Meja-Lisa i en gränd i gamla stan i Rhodos stad...
 
 
En fin Vespa...

 
Meja-Lisas fina kusin Ella.
Vilka band.
Det är underbart att se dem tillsammans.
Sju år skiljer dom åt.
Just nu betyder sju år ingenting, jag hoppas det alltid ska vara så.
 
Gillar att hon har stora tjejer att se upp till...

 
Frappe blev min favorit på Rhodos, det blev nog en varje dag.
Den där kalla kaffedrinken...
 
 
Vet ni vad, jag gick inte upp i vikt av en vecka på Rhodos. Jag är chockad.
Jag var tvungen att ställa mig på vågen fyra gånger för att fatta att det var sant.
-0,6kg stod det.
Jag tackar amningen för hjälpen.
För åt och drack, det gjorde jag.
 
Kram till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar