måndag 2 september 2013

I dag och i skogen igår

 
I går var vi i skogen.
Visar er lite bilder från den mysiga turen i den fina "Kabbe-skogen".
Jag skulle kunna tillbringa hur många timmar som helst där, den är såå vacker.
Det är ju helt underbart att den ligger ett stenkast från vårat hus.
 
I höst vill jag tillbringa många stunder där.
 
Min stora fina tjej...


 
I dag hade jag och tjejerna en skön och slapp förmiddag. Kom inte ur pyjamasen förrän klockan var 12.00, då en vän skrev och frågade om vi ville ha lunch.
 
Så det blev lek, stoj och stim hela eftermiddagen
 
Fina Olle var med i skogen igår...

 
Älskar den här godingen...

 
I kväll fick jag båda tjejerna i säng runt 19.15.
Joel är borta på jobb så det är väl värt med kvällar för mig själv, efter en heldag med tjejerna.
 
Jag är fortfarande hängig, har även fått ont i bihålorna.
Men nu hoppas jag att det snart vänder...

 
Picknick i skogen...

 
Ritar med pinnar i gruset...
 

 
Olle...
 
 
I morgon ska jag få mig en ny vända av en grymt bra naprapat.
Min nacke och rygg ska bli bra, jag ska inte ha nån värk och jag ska känna mig stark. Det är mitt mål den här hösten
 
Så fort jag har skrivit klart här ska jag gå och göra mina övningar.

 
Olle...

 
Meja-Lisa...

 
Ja nu blir det lite övningar för rygg och nacke, sen ska jag kolla "Breaking News" i sängen.
Sov så gott!
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar