onsdag 14 augusti 2013

Suger ur musten

I går tog vi tåget till Västerås.
Meja-Lisa ville åka tåg och då gjorde vi en liten utflykt.
 
Mycket bus och lek blev det...
 

 
Vi hann med lunch, glass, lek och så strosade vi bara runt nere i hamnen och hade det bra.

 
En lycklig tjej...

 
Vi två...
 

Jag vill verkligen suga ur musten ur den här tiden som är kvar. Tid tillsammans och tid med sommar.
Det har varit så härligt att ha varit ifrån rutiner, stress och vardag.
Ja vi har verkligen njutit...
 

 
Underbart...
 

 
När vi kom hem från Västerås så åkte jag till en kompis som färgade min utväxt, samtidigt åkte Joel iväg och spelade tennis.
 
Mot kvällningen var vi bortbjudna på middag hos vänner...
 
 
En helt fantastisk måltid fick vi avnjuta...


 
Tack E, P och O för en mysig kväll...

 
I dag spenderade vi förmiddagen i en lekpark.
En rolig stund tillsammans med Meja-Lisas fina vänner...


 
Tre glada tjejer som lekte, skrattade, busade och "picknickade" i skogen...


 
Som sagt, vi suger ur musten. Vill ha så mycket det bara går.
När jag säger till Mejjis att det är dagas att gå till dagis på tisdag, då svarar hon:
- Inte ääään!! Jag vill vara hemma med min bäbis.
Jag håller med: - Inte äään!!!
 
Men det blir bra med höst, rutiner och kyligare dagar också....
-men inte äään!!
 
Kram från mig!

1 kommentar:

  1. underbara bilder på dig och din familj!
    Och jag kan inte mer än instämma.
    Inte äään!

    Kram

    SvaraRadera