fredag 23 augusti 2013

Iris

 
Nu blir snart vår lilla minsting två månader.
Iris, så fantastisk och så självklar.
Hon hör ju hit, hör i hop med oss.
 
 
I går var vi på BVC-besök (8veckor och 1 dag).
 
Vikt: 5305g
Längd: 58,8cm
Huvudomfång: 39,1cm
 
 
 

Vi får nu se leenden flera gånger om dagen, helt underbart.
Hon är stark i ben och nacke. Skjuter ifrån med benen mot mitt knä och vill gärna stå upp.
Och nacken har varit väldigt stark sen hon föddes.
 

 
Hon sover väldigt bra, och det är jag såå tacksam för.
På nätterna ammar jag 1-2 ggr beroende på när hon somnat. Hon sover oftast till 7-8 på morgonen, ibland längre.
Meja-Lisa sover ju också bra så jag behöver aldrig känna att jag får för lite sömn. och det är ju helt fantastiskt.
Det tackar jag er tjejer för.
 
Fortsätt så!!
 
 
I går kväll var jag och Iris på te-kväll. En helt fantastisk kväll med härliga tjejer.
Det bästa av allt var att en av mina vänner (som älskar bäbisgos) satt med Iris precis hela kvällen. Iris sov så gott i hennes famn och jag hade båda händerna fria, axlarna nere och bara njöt.
Så skönt för en ammande Sofia.
Tusen tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar