lördag 29 juni 2013

Hon är här...

 
 
Nu är hon här, vår älskade Iris.

Inte visste jag att det fanns kärlek över till en till.
Jag vet att andra har sagt det, men jag har inte kunnat förstå. Men nu vet jag.

Jag är träffad av blixten, en gång till. Kärlek vid första ögonkastet så det bara dånar om det.
Hade nog kanske en tro att kärleken skulle växa fram, men inte då.
Den tog mig med storm.

Vad gör vakna nätter och lite skrik och gråt, när jag får uppleva detta?!

Hon kom onsdagen den 26 juni klockan 09.19. Hon vägde 3870g och var 52cm lång.

Hur allt gick till kommer jag att berätta en annan dag.
Behöver få det nerpräntat så det finns kvar i min "dagbok". Men som sagt, det blir en annan dag.
Nu ska mina två tjejer få fokus. 
 
Storasyster och lillasyster
Meja-Lisa och Iris
 

11 kommentarer:

  1. Fint skrivet, Sofia! Jag sitter här och ryser! Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Åh, nu blev jag berörd... Så fint! <3
    Stort grattis till er! ( fint namn)
    Lycka till och ta hand om er...
    Kram Benita

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till hela familjen!
    Den där himlastormande kärleken som träffar direkt, och som på något ofattbart sett blir dubbelt så stor då man älskar båda - den är otrolig. Tar andan ur mig varje dag kan jag säga.
    Hoppas att ni alla mår bra. //Jenny

    SvaraRadera
  4. Underbart!! Det får mig att längta till en till :) Kram

    SvaraRadera
  5. Så underbart skrivet och jag blir alldeles varm!! Njut nu av dina tjejer (och pappan också;)) som är så söta tillsammans!
    Kram och stort grattis!!

    Fredrika

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till er!! ♡
    \\Ammi

    SvaraRadera
  7. Sån underbar bild när Mejjis håller sin lillasyster <3 Jag blev också knockad av kärleken till A men också av kärleken mellan Ella och honom.

    Jag håller med dig och försöker tänka ibland när man håller på att svimma av trötthet, att det snart blir bättre och det är ju så härligt ändå :-)

    Kram och hoppas vi ses snart <3 Kram S

    SvaraRadera
  8. Grattis igen till fina tjejerna!
    Meja-Lisa ser så stolt ut!

    Kramar från oss all i Toronto! Marie

    SvaraRadera