måndag 8 april 2013

Lite nya fynd

 Jag grejar och flyttar om här hemma, har alltid varit sån.
En vas hit och en ljuslykta dit, in med lite grenar och blommor i nån vas osv osv
På byrån i lilla hallen ser det för tillfället ut så här...

 
Och på bordet ryms detta på brickan.
Köpte det vita lilla ägget här om dagen.
Ägg hör ju påsken till men jag tyckte inte det här var speciellt påskigt, så det fick följa med hem.

 
På tavellisterna i vardagsrummet ändras det också om.
Fyndade en kotavla förra veckan som får pryda listen...

 
Jag har sakta men säkert börjat kategorisera alla mina inlägg här på bloggen.
Det kommer ta tid att gå igenom alla, men gör jag några varje dag så borde jag väl vara i hamn nån gång i alla fall.
 
Det kan ju va kul för tex Meja-Lisa att en gång i tiden läsa allt som rör henne, eller att vi enkelt kan gå tillbaka och se vad som hänt i vårat hem osv
 
Till höger på sidan ser du de olika kategorierna.

Ha en bra kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar