onsdag 24 april 2013

Chokladbollar

I dag har jag och Meja-Lisa haft ledig eftermiddag, välbehövligt.
Jag sov två timmar, Meja-Lisa 1,5 timme.
Jag var helt slut.
Kanske är det helgen som satt sina spår.
Ett dygn i Stockholm och en heldag i trädgården.
 
Nu känner jag mig mycket piggare, behövde nog lite extra sovtimmar.
 
Sen har Meja-Lisa och jag bakat chokladbollar...
 
 
Den här tjejen ville gärna slicka av fingrarna hela tiden, kanske inte så kul för dom som ska äta bollarna....hi hi.
Nej jag fick henne att sluta, så ni kan vara lugna.

 
På kanten av tallriken ligger Meja-Lisas verk, en snigel och två maskar...


Provsmaka fick man göra också...
 

 
Vi hade tänkt gå ut också, men så började det regna så vi fortsatte med inomhussysslor.
En jätteskön eftermiddag som avslutades med att Joel kom hem med Sushi.
Kvällsmat i uterummet.
 
 
Kram Sofia

1 kommentar:

  1. Mysigt har ni!
    Jobba inte för hårt.
    Kramar från Marie

    SvaraRadera