onsdag 24 april 2013

Badrum igen...

 
Det blir lite badrumssnack från min sida.
Men det är ju i den världen vi är just nu.
 
Tanken med badrummet är att det ska hålla i många många år.
Vi ska inte göra några utsvävningar alls utan försöker tänka så neutralt som möjligt.
 
Grått klinker/kakel i hela badrummet.
Vit inredning.
Eventuellt blir bänkskivan vid tvätthörnan svart/mörkgrå.
 
Ja det blir så enkelt som det bara går.
Sen tänkte jag piffa till det med lite ljust träfärgade detaljer och nån grön växt.
 
Snyggt, rent och cleant.

Så här ser plattorna ut som kommer sitta i badrummet.
Stora (60x60), gråa, snygga plattor.
Bilden är lite suddig men lite ser ni i alla fall...

Nu är elektriker och rör-kille färdiga med förarbetet.
Nästa steg är väl att fixa till golvet för att sen lägga golvvärme.
Det går framåt.

2 kommentarer:

  1. Men du, det var snyggt!! Gillar dom stora plattorna. Tycker det inger en känsla av lyx. Kul att det går framåt!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har kämpat för de där stora plattorna, nu hoppas jag bara att det blir bra:-)
      Så himla snyggt när de är så stora.
      Ja nu kommer det hända saker som känns lite roligar. Rör och el är jag inte så imponerad av:-)
      Kram

      Radera