söndag 28 april 2013

2013-04-28

God morgon.
 
Var bara tvungen att gå upp, gå upp och ta vara på den här fina dagen. ta till vara på timmarna av egentid.
Joel får sova hur länge han vill, han kom insläntrandes någon gång i natt.
Men jag gick och la mig klockan elva så jag har gjort mina timmar.
 
Var nyss ut på trappen och fångade morgonen med kameran.
Vilken dag det ser ut att bli...
 
Så här ser alltså trädgården ut, innan sommaren och grönskan har tagit tag i den.
En härlig tid.
Våren är den absolut bästa årstiden.
Allt härligt ligger framför oss.
Vi kan vara ute i solen utan att svettas, bara njuta av de varma solstrålarna.

 
Baksidan är städad och väntar nu bara på att slå ut i blom.
Grön och full av färger och liv är på intågande...

 
Jag kanske ska ta samma bilder om en månad igen, och om ytterligare en månad.
Så får ni se vilken oas av växter och blomster som fyller vår trädgård.
 
Nu ska jag ta och göra mig lite frukost.
 
Ha en jätteskön söndag.
Det ska jag ha, först ska jag njuta av min tid sen ska jag åka och hämta hem min lilla Toka...och njuta av tid med henne.
Då är jag redo. Laddad för bus och lek.
 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar