måndag 25 mars 2013

Vår helg!

Hej på er.
Jag har inte varit så aktiv här i helgen men på Instagram sköter jag mig relativt bra, så jag kör ett bildregn från helgen, ett bildregn av lite suddiga bilder men som i alla fall talar om vad vi haft för oss.
 
Lediga fredagen startade med morgonmys, bara jag och min lilla Toka.
 
Sovmorgon...


 
 
Mysfrukost...

 
Sen blev det lek och mys hela dagen med den här ligan.
Lekparkslek med varmchoklad och bullar,
Lunch på stan.
Sovande ungar i vagn, då fick vi spana i lite affärer.
Sen lek och mellis hos Olle.
 
 
Lördagen startade utan en enda aktivitet inplanerad på schemat.
Så även den dagen började med lång slöarmorgon i sängen och sen efterföljande god frukost.
 
Sen begav vi oss och tittade på de här söta kycklingarna.
En lycklig Meja-Lisa tyckte det var spännande och hade många frågor...



 
Och så lite lek i snöhögen innan vi åkte vidare...

 
Vi har planer på att göra ett badrum på vår övervåning så vi drog till Västerås och besökte Bauhaus, Biltema och Jula.
Checkade läget och funderade fram och tillbaka.
Och så ett besök på Mac Donalds...

 
Sen åkte vi till våra vänner och snosade på den här sex dagar gamla prinsen.
Ljuvliga gosse...

 
Hemma blev det en slö kväll i soffan som slutade relativt tidigt i säng.
 
 
Söndagen startade också med mys och en god frukost...



 
Sen spenderade vi fem timmar utomhus.
Lek, trädklippning och sovstund i solen...

 
På eftermiddagen begav vi oss i väg och slöt upp med tusentals andra personer.
Det var dags för årets Bissen Brain-walk.
 
En skön promenad där jag gick tillsammans med ytterligare en gravid och en med nyopererat nageltrång.
Så vi gick i ett skönt tempo som passade oss...



 
Efter promenaden bjöd vi in till våffelkalas.
10 vuxna och 7 barn mumsade våfflor, lekte och hade det trevligt.
 
En slö stund i soffan och sen tack och god natt!!
 
En perfekt helg till ända.

2 kommentarer:

  1. låter som en underbar helg!
    och du hade rätt.. i dag är solen här med all sin glans!!
    :)
    Ha en fin vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppenhelg. Jag är också nöjd med våran.

    Men idag måste jag ut och få lite sol på näsan :-)

    Vilken gullig liten bebbe, undrar om han har en snygg morsa ;-)

    Kom ihåg att vila & ta hand om dig <3

    Kram S

    Ps... Hela gatan är nu prydd med fina färger. Mormor & Ella hade gatumålning för sig igår :-)

    SvaraRadera