söndag 10 mars 2013

Paket på en söndag

 
 Söndag eftermiddag...
En slapp söndag.
Joel har fortfarande feber, är hängig och ligger mest och fryser under täcket.
 
Vid lunch hämtade jag hem Meja-Lisa.
Mysigt att ha henne här hemma igen.
Just nu ligger hon och Joel under täcket i soffan.
 
Jag passar på att ta mig lite tid här vid datorn.
 
I dag var jag och hämtade ut mitt paket från POMPdeLUX.
Allt var jättefint och ser ut att kunna passa Meja-Lisa i vår och sommar.
 
Två t-shirts, två tunikor och ett par mysbyxor och ett par hårdare leggings.
Blir fint att mixa med lite jeans och sånt som är lite tuffare...
En sjal, en klänning och en baddräkt...
 
Nu är det bara lite ytterkläder som behövs inhandlas nu till våren.
 
 
Jag försöker mig igen på att fota Meja-Lisa, men så fort kameran åker fram så vänder hon sig bort, håller händerna för ansiktet eller gör något annat tokigt...
 
 
Inga händer i vägen i alla fall...
 Kors i taket, här tittar hon ju upp...men med munnen full av majs och inte med det finaste leendet...
 
Ja det kanske kommer en dag då jag får ta ett foto, vem vet.
 
Gårdagskvällen var så god, trevlig och mysig.
Tyvärr fick jag ju lämna Joel hemma och trava i väg själv bort till grannas.
 
Vi fick en utsökt måltid, en trevlig musiktävling och mycket trevligt prat.
 
Lite halvdana bilder från Instagram...



 
 
En bra helg trots sjukdom.
Nu får vi hoppas att jag och Meja-Lisa får hålla oss friska.
 
Sköna söndag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar