tisdag 12 mars 2013

Ljuuuus!!!

Ljus och sol...
Jag behöver det.
 
Hela min kropp skriker efter det.
Hit tills har jag mest sett ljuset och solen när den letat sig in till mig, hemma eller på jobbet.
 
Det är den här tiden på året man skulle ha ett jobb utomhus, så man fick sörpla i sig allt det härliga.
 
Som skulle göra att vi alla mådde så mycket bättre.
 
 
Joel är fortfarande sjuk, men peppar peppar så har han känt sig en aning piggare idag.
Men tydligen är det ingen idé att ropa hej än.....och tro att sjukan är på väg bort.
 
Vi har hört både från sjukvårdsupplysningen och andra drabbade att influensan är ihärdig i år.
Kan hålla i sig flera veckor, och när man tror att det är på väg att ge sig så är det många som har sjuknat om igen.
 
Här håller vi tummaran att den är på väg bort och att den aldrig mer kommer tillbaka.
 
 
Jag proppar i mig vitaminer och Berocca och smörjer händerna med handsprit.
Dock har jag en grym huvudvärk...men vi får hoppas den beror på något annat.

 
Så hit med mer sol och ljus till mina lediga dagar.
Det är vad jag önskar mig.
 
I morgon väntar fotokurs och på torsdag te-kväll.
Två härliga kvällar!!

 
Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar