onsdag 6 mars 2013

Halvdag

 
Onsdag i dag...
Onsdag som betyder halvdag för mig och Meja-Lisa.
Jag älskar den här dagen med ledig eftermiddag.
 
Det finns inga krav, oftast är vi bara hemma och slöar.
Men i dag har vi lite på schemat.
Först tar vi oss en sovstund, både jag och Meja-Lisa.
Sen ska vi åka och handla och efter det åka och leka med Meja-lisas kompisar Tilde och Nelli.
Det blir en bra eftermiddag.
 
Men den braiga dagen slutar inte där... för i kväll är det fotokurs igen.
Ska bli så kul att lära sig ytterligare saker.

 
 Fick precis plocka bort ytterligare en sten från mina axlar.
Läkaren som opererade min tumme ringde nyss.
Det var som han trodde.
En "Jättecellstumör" som är godartad.
Nu är den bortplockad ur min kropp och jag kan slappna av.

Den kan komma tillbaka men då är det bara att operera igen.

Pust!! Nu pustar jag ut....

Vilken bra dag det här är...
Tack för den!


3 kommentarer:

  1. Underbara nyheter, allt faller på plats <3

    Kram S

    SvaraRadera
  2. Gu va skönt att ha det ur världen. Ha det så roligt ikväll!!

    SvaraRadera
  3. Ja jätteskönt S och Sara...
    Nu lever vi livet:-)

    Kram till er båda

    SvaraRadera