lördag 9 februari 2013

Vinterdag

Ja nu kör vi på kontraster, ena dagen vid poolen och havet i Egypten och nästa dag i pulkabacken.
Just nu föredrar jag poolen och havet.
Helt plötsligt känns det väldigt långt till vår och sommar.
Jag trivdes ju i lätta kläder och den sköna värmen.
 
Ja ja, det har i alla fall varit en bra dag.
Tre timmar i pulkabacken med korvgrillning och varm choklad.
På hemvägen somnade Meja-Lisa så jag fick tid för både en slö stund på soffan samt lite uppackning av resväskor.
 
 
Sen tog vi alla tre ett långt bad nere i badkaret. Så himla skönt.
Nu sprakar brasan och vi bara myser.
 
En skön kväll i mysbyxor.

 
Jag ska kanske ta och ladda in bilderna...ska bara göra lite annat först, hi hi.
Jag lovar, snart kommer en Egypten-rapport. Snart!
 
Ha en mysig lördagskväll, det ska vi ha.
Mysbyxmaffian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar