fredag 8 februari 2013

Cybervärlden

Jag borde väl blogga, jag borde väl läsa alla bloggar jag följer, jag borde kolla Facebook....

Men jag har lagt av mig lite av cyberstressen under min vecka i Egypten.
Den kommer nog tillbaka men än så länge så håller jag mig till att läsa en bok, det var ju sånt jag sysslade med innan Internet började ta upp all ledig tid :-)

Nej nu ska jag läsa några sidor i min bok och sen ska vi pallra oss över till grannas för en bit mat och fredagsmys.
 
I morgon kanske jag har lust och tid att ladda in bilderna i datorn och skriva lite fler rader till er.
 
Än så länge får ni hålla tillgodo med min underbara strandtjej...

1 kommentar:

  1. Fina unge! Vad härligt med lugn och stillhet från den officiella världen och kunna sjunka in i en bra bok. Kram igen Marie

    SvaraRadera