fredag 4 januari 2013

Fredagsfrämmande

Nu är det fredagskväll och det är tyst här hemma förrutom att Ledin sjunger på tv. Meja-Lisa sover och Joel är i garaget och grejar.
Har haft vän Mariah här ikväll, vi gillar ju båda "På spåret"så vi har kollat på det och druckit te.
Eftermiddagen spenderade ju jag tillsammans med med C.
Vilken härlig "första date" det blev.
Det känns som 3,5 timme var 1 timme.

Det var aldrig tyst och ämnena avlöste varandra utan att de blev färdigpratade.
När hon var på väg ut genom dörren kom jag på en fråga till som jag hann få svar på och så fort hon åkt iväg kom ytterligare massa frågor och samtalsämnen som jag ville ta upp.
 
Det är ju rätt fantastiskt att man har så mycket att prata om med någon man aldrig träffat....på riktigt.
Ett häftigt möte som jag gärna gör om.
  
Tusen tack för i dag och tack för de fina presenterna du hade med dig.
Tulpaner, te och en jättefin ljuslykta...


Meja-Lisa har varit i sitt esse idag, glad och sprallig hela tiden och inte ett dugg blyg för det okända besöket i eftermiddags. Spelade över och tokade sig med både det ena och det andra.
Min underbara lilla Toka mitt i päronpaus framför tv:n...


Nu lyckades jag till slut infoga bilder också. Har inte lyckats med det på hela dagen men efter att Joel testat det mesta så bytte vi nu webbläsare till Google Chrome och då helt plötsligt funkade det. 
Teknikens under (det är min sambo det).

Ha en skön helg det har och ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar