fredag 4 januari 2013

Besök

Halloj, det är fredag idag, men den här fredagen är det inte så värst mycket fredagskänsla över, beror väl på att det är slutet av en lång ledighet. Men nästa fredag, då kör vi fredagskänsla igen.
 
Ska se om Meja-Lisa vill följa med mig ut en sväng, ut i det fina vädret.
Men snart måste vi in igen.
 
Jag väntar nämligen besök på eftermiddagen.
Besök av en tjej jag aldrig träffat, en tjej jag vet vem det är från tidigare i livet, då kände jag hennes nuvarande man och några ur hennes syskonskara....men vi två har aldrig korsat våra vägar.
 
Men nu så, nu är det dags. Vi har följt varandras bloggar och Instagram en längre tid och det känns som att jag känner fast ändå inte känner.
 
Nu är den här tjejen väldigt öppen och delar med sig av båda delar av livet, både det fina och det tråkiga och jobbiga....så det känns som jag har mer koll än bara det "ytliga och fina" som vi ofta ser på de flesta bloggar.
 
Ett spännande besök.
 
(Konstigt, jag lyckas inte infoga bilder....ja ja, ni får vara utan den här gången då, får testa lite senare igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar