fredag 11 januari 2013

Egypten

Blue Village Exotic – Mirabel Beach Resort
 
Gissa vilka som åker hit om några veckor???
 
Jo det gör vi!!!
 
Meja-Lisas mormor, min mamma fyller 70 år. Och det ska vi fira i Egypten.
 
Det har bara vara lite löst prat om vad mamma vill göra på sin stora dag, ingenting bestämt.
men nu i veckan så tog vi tag i det och min bror bokade nio platser till Egypten.
 
Kan inte fatta att vi ska till värmen!!
Nu är det ju inte högsommar där men i alla fall det mest solsäkra resmålet så här års om man inte vill åka till Thailand eller något annat "långt iväg-land"
 
Värme, sol och lata dagar ska bli helt underbart.
 
Blue Village Exotic – Mirabel Beach Resort
 
Tusen tack mamma.
Det här kommer bli en toppenvecka.

1 kommentar:

  1. men vaddå? om jag skulle vilja följa med?
    Om jag är avis.. om jag fullkomligt älskar sol??
    host.. nej men visst strunta i mig bara och njut så mycket du bara kan!!

    KRAM!

    SvaraRadera