måndag 10 december 2012

Måndag

 
Måndag kväll och Meja-Lisa ligger uppe i sängen och Joel har inte kommit hem från jobbet än...
Stackaren har tokmycket på jobbet...men snart så, snart blir det lite julledigt.
 
Jag har hunnit med att tvätta tre maskiner tvätt, rensat lite här och var, lagat och ätit mat, lekt, pärlat, Mejjis har badat....ja så nu tar jag kväll och njuter av levande ljus och tv-slötittande i soffan.

 
Två veckor kvar till julafton i dag, galet vad fort det går.
Vi ska fira med min familj den 23:e och sen åker vi och firar med Joels den 24:e-25:e. Massa julklappar kvar att fixa....men det löser sig, tänker inte stressa runt sista helgen i allafall.
 
Vill ta in granen också, den står i garaget och väntar på mig. Vi kör en lite mindre variant i år, ska bli kul att se vad det blir av den, har inte riktigt bestämt mig än.
 
Innan helgen ska i alla fall granen vara på plats här i vardagsrummet.

 
Kram till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar