måndag 19 november 2012

Trött måndag

 
Måndag, en rätt trött måndag...
 
Tidigare i kväll stod jag och lagade mat och hade Meja-Lisa med mig (provsmakaren och hjälpredan nummer ett), Joel jobbade över. Jag var jättetrött, både i huvud och kropp, men tog mig igenom matlagningen. När Mejjis och jag sen satt och åt ringde min vän Mariah och tänkte komma förbi.
 
Vilken perfekt energihöjare, det var precis det jag behövde.
 
Nu har hon åkte hem igen och jag har fått ny energi.
En tvättmaskin är laddad, kläder framtagna för i morgon, matlådor fixade och snart ska jag ge mig på lite vikning av tvätt....sen tar jag kväller och slår mig ner i soffan.
 
 
Jag har en mycket bra vecka framför mig.
 
I morgon, efter en lång arbetsdag, bär det iväg på Te-kväll. Ska bli så härligt att slå sig ned vid ett dukat "te och mack-bord" med glada tjejer.
 
Torsdagen och fredagen bjuder också på roligheter. Vad vet jag inte än...
Det är Joel plus kompis som har styrt upp en överaskningsutflykt för sina tjejer...jag och min vän alltså.
 
Så spännade.
 
Så jag ska inte klaga...
Den här veckan visar ju livet sin ljusa sida.
 
Vika lite tvätt och sen lite Netflix...
 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar