onsdag 7 november 2012

Halvdag

 
Redan onsdag...och halvdag för min del. Härligt!
Gissar att vi myser hemma, jag och min lilla Toka.
 
Hon sover ju alltid direkt vi kommer hem från dagis och då får jag sån där härlig tid för mig själv. Antingen har jag energi och springer upp och ner och grejar och fixar...eller så äter jag lunch och sen lägger mig på soffan. Vad det blir idag får vi se...har lite ramar, foton och bilder som jag kanske vill greja med, vi får se.

 
Jag har ju turen som har en trollhasselbuske/träd i trädgården, så nu har lite krokiga grenar fått flytta in lite var stans. Kul när man bara behöver gå utanför dörren för att hitta lite pynt.
 
Har även plockat in lite grankvistar, julen är ju snart här.

 
Ja men det var väl allt för den här gången.
 
Jag ser att mitt besökarantal ökar här på bloggen, jättekul att fler och fler vill läsa och kika in i mitt liv. Ni är så välkomna!!
Kram till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar