torsdag 4 oktober 2012

Nu


Jag måste bara snabbt berätta vad som händer just nu...
 
 
Jag är ensam hemma!!
Jag tror det har hänt en gång tidigare, (sen Meja-Lisa kom) att jag kommer hem ensam och huset är tomt.
 
 
Meja-Lisa är i Valskog och Joel plockar upp henne på väg från jobbet.
 
 
Jag ska ju ha te-kväll i kväll och jag får fixa och greja helt ostört, fattar ni???
Vilken grej alltså!!
 
 
Och dessutom stod den här korgen på trappen när jag kom hem...
 
Tack snälla C!!
 
Vad bortskämd jag är, jag får jämt så mycket fint och uppskattande.

 


Nu ska jag baka baguetter och duka och mysa till det.

Sen får gärna min Toka komma hem så att jag hinner pussa och gosa med henne också. Men först ska jag vara ensam i nån timme till...

Tack för att ni finns!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar