torsdag 11 oktober 2012

Lycka

Tänk vad mycket fint vi har...och vad bra vi har det. Hur kan vi önska oss mer när vi har det så här?!
Nu pratar jag för oss alla men jag övergår nog till att prata utifrån mig själv, så det blir rätt, så det blir mina tankar och åsikter...

Tänk att jag har...
...ett barn
...en sambo
...ett hus
...ett jobb
...fina vänner
...familj som finns där

Ja jag har det som gör att jag mår bra.
Sen kan man ju förgylla det med fina saker, fina kläder, en bil så det blir enklare att ta sig fram osv.

Men allt det sista är bara guldkant, sånt som gör mig ännu mer lycklig.

Jag vill ha...
...en altan
...en carport (så jag slipper borsta snö och skrapa rutor på vintern)
...ett nytt, stort, mordent kök

Allt det skulle göra mig glad,
men lyckan har jag redan.


Lite kök..., jag kan ju drömma...


Tyvärr vet jag inte källan till bilderna:-(

1 kommentar:

  1. Ja, även fast man ska vara glad för det man har, så får man aldrig sluta drömma!

    SvaraRadera