torsdag 11 oktober 2012

Bloggvärlden

Bloggvärlden är så fin, så snäll och så perfekt för mig.

Jag vet att det finns baksidor med bloggandet, det vet nog alla...men för mig är den bara ljus.

Jag tror ni andra som bloggar vet vad jag menar?!

Orden är så mjuka, så fina. Kommentarerna likaså.
Det är så härligt att få titta in hos er alla, er jag följt en längre tid och ni som jag stöter på under resans gång, som kanske fastnar och får bli en favorit och en länk på min sida.

Så fantastiskt att så många vill dela med sig av sina liv.
Jag älskar att följa er och jag älskar att ni följer mig.

Och ni som följer mig, som lämnar spår efter er....ni är fantastiska.
En som bloggar vet nog hur kul det är att få en kommentar och få respons på det man skrivit...att det nåt fram, att det berört eller att det gett något.

Vi är så snälla med varandra, så som jag önskade att vi alla var även i verkligheten.
Inga hårda ord, ingen uppläxning...bara ord som ger mig en lycklig känsla i kroppen.

Nu kanske nån säger:
-Men det här är inte verkligheten!!

Men för mig spelar det ingen roll, finns den här världen så vill jag ta del av den...för den ger mig så mycket.


En glimt från Meja-Lisas rum...
 


3 kommentarer:

  1. du har så rätt.
    Många säger bu och bä till detta.
    det vi gör och gillar.
    Och vaddå inte på riktigt? det är det ju.
    Vi VÄLJER ju när vi vill kommentera.
    Jag lägger inga "åh vad fint" till de jag inte tycker så hos.
    Och jag vet att det är samma till mig.
    Man väljer ju dem man vill umgås med här.. i bloggvärlden.
    Och ja den har gett mig så mycket.
    Nya fina vänner, tips ideer och massa annat.
    Jag säger som dig.. tänk vad bra om det hade varit så även i det "verkliga" livet.
    Så myclet bättre allt hade varit då.

    KRAM
    Och jag vet.. färgkoden.
    Kör inom Beckers i morgon!

    KRAm igen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att se att vi tänker lika.

      Färgkoden blir jag lycklig över när den kommer:-)

      Kram

      Radera
  2. Precis. Det är ju frivillt att läsa bloggar: gillar man inte så kan mna helt enkelt låta bli, även om man känner sig provocerad att kommentera.
    Och (snälla) kommentarer blir man ju så glad för, ingen icke-bloggare förstår nog hur betydelsefulla de faktiskt är!

    SvaraRadera