fredag 21 september 2012

Vilodag

 
Här hemma kör vi vilodag idag, fast det bara är fredag. Vi får köra hårt på söndag istället.
 
Det är planeringsdag på dagis och jag hade ledig dag så då tog pappan också ledigt.
Mysigt att vara tillsammans och bara ta det lugnt.
 
Vi låg i sängen till 10.30, gick upp och bakade scones och åt en lång frukost.
Sen var det dags för vila igen, Mejjis och pappan somnade på soffan.
Jag passade på att pyssla och greja lite. Skönt med lite tid för sig själv.
 
Nu låter det som det står fönsterputsning på schemat.

 
I morgon och söndag kör jag och ett gäng tjejer tjejhelg i Stockholm.
Shopping, restauranger, hotellnatt, hotellfrukost och musikalen Dirty Dancing.
 
Men först fredagsmys för hela slanten...

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med tjejhelg! Låter toppen!
    Vi kom alltså inte till Kopenga denna helg utan nu ser det ut att bli sista helgen i Oktober istället, hur har ni det då?

    Ha det så gott och hälsa de andra!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Åh lyx fredag. Det gillar jag.
    Och gillar att du har en. Låter som ni gör det bästa av den helt klart.
    Och tjejhelg avis jag.

    Kram

    SvaraRadera