fredag 21 september 2012

Fredag del II

 
Andra halvan av dagen blev lite mer produktiv än första.
 
Joel satt igång och tvättade alla fönster på nerevåningen. De har varit såå jäkla skitiga, men nu ni, nu glänser dom. Jag passade på att torka fönsterbrädor och pyntade om lite i fönstrena.
 
Sen dror vi iväg till en biltvätt här i närheten, utvändig och invändig tvätt 170kr. Jag tycker det är helt sjukt billigt. Det finns ju ingen anledning att tvätta själv.
 
Under tiden bilen tvättades så gick vi till en lekpark så Meja-Lisa fick leka av sig. Tänk att betala 170kr för att få bilen tvättad och under tiden får man vara med en glad tjej i lekparken.
Det är så det ska vara.
 
Väl hemma igen blev det kvällsmat och sen drog Joel med en kompis ner på Bishop. Jag och Meja-Lisa gick ner i källaren och badade bubbel. Så himla skönt.
 
Lite soffhäng och sen utbrister Meja-Lisa:
-Ja sova! Och så gick hon upp för trappen.
Tokiga lilla Gullfina.
 
 
Nu är jag färdigpackad för utflykt i morgon. Jag ska ta mig något gott och sen invänta Skavlan.
Det ni, det är fredagsmys det.
Älskar fredagsmys!!!
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar