tisdag 11 september 2012

Vet inte...

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag kan väl ta och visa er en bild på min fina tjej.
Hon har varit så där tokig och rolig nu de senaste dagarna och det gör ju att man blir så jäkla kär.
Hon kramas, pussas, fnittrar och är helt underbar.
De trotsiga stunderna är färre och de som är, bleknar av de mysiga stunderna.
 
Här har ni henne...
När bilden togs hade hon precis sagt:
- Jag ska sätta mig här och mysa lite (och så hoppa hon upp i fotöljen med Ipaden i högsta hugg)
 
 
 
 
Från det ena till det andra...
 
Våran trädgård bjuder inte på så mycket frukt i år, både på gott och ont. Det är mindre att ta reda på men också mindre att äta. Har tagit in några äpplen men tror inte de är riktigt färdiga, ska prova ett i morgon.
 
Plommon och körsbär har vi knappt sett ett enda, inte päron heller.
Bara lite äpplen...
 
 
Kram till er och sov så gott!!

1 kommentar:

  1. Vi får typ 10 äpplen i år :-( Älskar ju krispiga höstäpplen!!!

    Kram S

    SvaraRadera