lördag 8 september 2012

Vår lördag




I dag har Meja-Lisa och jag varit och firat min svägerska (Brors sambo, det blir svägerska va?) typ en månad i efterskott. Men bättre sent än aldrig...
Hennes syster och barn samt en annan familj var också där,

Joel har haft och har killdag, ja sånt där killigt sysslar de med, tennis, bada, basta, spela tv-spel.

Mejjis och jag kom hem för nån timme sen, hon ligger nu och sover och jag njuter av min tid.

Jag har tänt ljus, hällt upp ett glas Pepsi max och snott lite av killarnas ostbågar. TV:n står på i bakgrunden och jag bara njuter...

 
Jag gissar att jag kommer att somna rätt tidigt, men jag ska försöka hålla mig så länge det går, det är ju min tid nu...

 
(Varning!! Läses på egen risk av känsliga läsare)
Måste ju bara berätta för dokumentationens skull att Meja-Lisa bajsade på toaletten hemma hos sina kusiner idag. Hon kom och talade om att hon behövde gå på toa och vips så hade hon gjort det, det var inte det vanliga "nr 1" som kom utan det stora "nr 2".
Grattis Meja-Lisa!!


Njut nu av det sista av lördagskvällen, det gör jag.

2 kommentarer: