onsdag 12 september 2012

Tips!

 
Nu ska jag strax sätta mig i soffan och sitta där tills jag ska flytta mig till sängen, ska bara säga hej till er först.
 
Det känns lite oroväckande i halsen, hoppas inte, hoppas inte. Vill inte bli sjuk!!
Både Joel och Meja-Lisa var ju hängiga förra veckan så det kanske är min tur nu, hoppas inte!
 
Jag och Mejjis har haft ledig eftermiddag. Vi har myst, skrattat och busat, ja vi har haft en jättehärlig eftermiddag, bara vi två.
 
Vi åt en enkel och god kvällmat, ett recept från senaste Buffé.
Den gillades skarpt av oss alla tre.
Jag la till varma lingon, (en skvätt olivolja, frysta lingon och lite socker i en kastrull, inte koka sönder bären, bara se till så det blir varm och att sockret smälter) syrligt och gott.
 
Ett enkelt vardagsmatstips från mig till er...
 

2 kommentarer:

  1. åhh gott! måste testa!
    Kram och hoppas du inte blir sjuk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var kanongott. Enkel och god vardagsmat, det gillas.
      Hoppas du får rätt, VILL inte bli sjuk!!

      Kram till dig

      Radera