lördag 1 september 2012

Loppis och fest

 
Det är lördagseftermiddag och här sitter jag och njuter av tid för mig själv, tid som jag får göra precis vad jag vill med.
Jag väljer att sitta här och när jag setat klart ska jag lägga mig på soffan och läsa bok och eventuellt slumra en stund.
 
Jag har ju stått på loppis hela dagen men nu är allt undanplockat och jag är hemma igen. Det var jättekul och vi som var med fick sälja en hel del.
 
Men man kan ju inte BARA sälja, man måste ju köpa också.
Jag gjorde några fynd.
 
 
En fin burk som fick bli en krit och penn-burk till Mejjis.
En vas (en till!!)
En karaff/krus
Två böcker
 
Nej nu ska jag lägga mig på soffan,
för om en timme ska jag hoppa in i duschen och om ytterligare en timme ska vi åka på 30-årsfest.
Det ryktas om libanesiskt, mumsfillibabba!!
 
 
Härliga lördag,hoppas er blir lika bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar